Trött mamma

Det är jag det, Loke vaknade precis när jag skrev klart inlägget imorse och då var det bara att börja om att natta honom. Men han va inte riktigt med på den fronten, men nu har han äntligen somnat och jag är super trött. Att sova i soffan tre timmar är inge höjdare och sen vara upp ifrån 6 på morgonen är ingen favorit!
Men vi struntade att åka till läkaren, mamma ringde istället ner till de :), så vi slapp åka. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, storstäda rummet tror jag står högst på listan, tack vare att någon öppnat på mitt fönster igår kväll och det är fullt med äcklig flygmyror där inne, usch!! Sen ska jag kleta färg på min stackars son, ska ta ett hand avtryck samt ett fotavtryck ifrån honom, som jag ska tatuera in på mitt vänstra skulderblad, jag är livrädd för att göra det! Haha tack vare smärtan, men jag ska fan göra det, kan jag föda barn så kan jag nog tatuera mig ;).

Men nu ska jag nog ta och städa mitt rum innan lilleman vaknar för mat, sen ska jag ta en powernap i soffan :).
Jag försöker blogga så mycket jag kan, men det är svårt att finna tiden med en liten, men jag försöker verkligen ;)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback