Till dig My

Har hållt igång sen jag skrev sista inlägget och har hunnit damsugit och bakat två olika kakor. Men iaf som rubriken lyder är detta inlägg till min storasyster som sitter på jobbet och sliter. Jag vet att jobbar dubbelt och jag vet hur mycket du vill ha semster, så detta har jag gjort för att få igång värkarna :). Tyvärr kommer du inte få smaka på dessa, för de lär vara uppätna innan kvällen är slut. Men jag lovar att baka några till dig också, när du är moster ledig med mig och lilla plutten :).  Jag hoppas jag inte frestar dig allt för mycket ;)..

Ledsen, men nu hinner jag inte skriva mera.. Ska dansa zumba och tar några varv upp och ner för trappen så att värkarna blir ännu starkare, för ikväll då jäklar ska jag föda ;).

P.s; Syster din hund stormtrivs här hemma med oss och hon lär vara lite tjock efter de här dagarna hos oss ;)



Mums, citron muffins med creme cheese frosting ;)



Mys i soffan, med en trött vovve :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback