Tatuering

Jag har nu bestämt mig för att tatuera mig till hösten förhoppningsvis, jag vet exakt vad jag ska tatuera! :)
Nu blir det bara att leta efter en tatuerare som vill göra det på mig, trots att jag är under 18, men jag har mammas tillstånd och pappa är inte så svår flörtad ;).



En sådan tatuering ska jag göra, dock så Loke stå i mitten och hans födelse datum :).
Jag har införskaffat finger färg, så ska ta hand avtryck ifrån plutten, när han är glad :)

Bilden är lånad av : barbamamas.blogg.se

Kommentarer
Carola Paro säger:

Ett litet tips... gör man avtrycket med fingerfärg och dylikt så blir det mindre detaljerat. Men det är en smaksak hur man vill ha det! :-)

2012-09-20 | 18:30:39
Bloggadress: http://barbamamas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback