Svårt att sova..

Godmorgon, min efterlängtade sovmorgon blev det inte av. Kunde inte sova, har haft svårt att sova sista veckorna nu! Så jag klev upp för ett tag sedan, väntar på att sjunde himlen ska börja på 5;an så ska jag äta frukost till det :).
Efter det så blir det att städa rummet och fixa, sen så ska väl vi ut på promenad här hemma. Mamma är ledig idag så hon följer nog också med.
Annars idag händer det inte speciellt mycket, har inga planer för imorn heller. Kanske åker in till stan och göra en hemlig sak eller så tar jag det på torsdag efter barnmorskan. Men jag tror inte jag har någon ork till det, för har tid hos barnmorskan tidigt och sen tror jag nog att jag vill hem och sova LÄNGE och hoppas på att bebisen kommer snart :).

Idag går jag även in i vecka 40, helt galet att det snart är över med graviditeten!! Snart är jag istället för en fet sjöko, är jag mamma till en underbar liten pojke! Det är helt underbart, jag längtar som sjutton efter honom och jag vill bara att han ska titta ut NU :). Allting är färdigt, har allting som han behöver och allting är redo för honom :). Så nu väntar vi för det mesta bara på att han ska vilja titta ut och det verkar ju som om det kommer ta en evighet!

Men det kanske händer något efter 14 varv runt huset och några promenader under dagen. Då kanske värkarna kommer igång, hoppas iaf på det :)

Nu blire frukost och sen städa tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback