Svar på kommentar:

Jennie ([email protected]) om God kväll:
Ungefär hur mycket kostar blöjor/månad? =)'

Svar: Jadu det beror på vilken storlek man har, men ett libero storlek 2 kostar 125:-. Per månad har jag ingen aning, det beror helt på hur mycket barnet kissar/bajsar! Men jag tror nog max två paket i månaden och då blir det 250 kr per månad för blöjor.. Men första tiden använder man ju storlek 1 och de kostar 50-60kr (beror på vilken affär), men det är inte så många de, så de går åt fortare. Så då kan man behöva kanske 2-3 paket i månad tror jag :). Hoppas svaret duger, jag är inte 100% säker :)

Kommentarer
AMZIE -- blir mamzie säger:

det finns jättebra rabattkuponger ofta i willys tidningar och ica, ofta får man hemskickade också när de ser att man fått barn. ligger runt 30-40 kr

2011-08-03 | 10:03:57
Bloggadress: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback