Sjukhuset

Godmorgon alla bloggläsare, kunde inte låta er vänta ända tills ikväll för en uppdatering, så jag skickade in ett tidsinställt inlägg från mig. Sitter förmodligen på sjukhuset nu och pratar eller så väntar jag på att få komma in eller så är jag helt enkelt redan klar för dagen och kommer hem med glada besked ;). Ni får hålla tummarna, sen kommer jag förhoppningsvis hem med lite shopping från idag, men har inget vettigt att skriva riktigt.

Efter sjukhuset blir det att möta mamma och sen blir det att åka hem som vanligt :). Är säkert super trött efter att ha klivit upp klockan 5 imorse, så det blir väl hem, äta och sen sova innan klockan är 21 ;).

Men det blir mer uppdatering när jag kommer hem eftersom jag inte alls har något vettigt att skriva nu, dock för att jag skrev detta inlägg igår kväll innan jag somna och har ingen aning om vilka besked jag har med mig hem :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback