Ny kategori

Jag har nu skapat en ny kategori eller faktist två, ena heter "jag vill ha" och den andra "införskaffas". I dessa kategorier så kommer det ska införskaffas hamna och det jag verkligen verkligen vill ha och är super sugen på! Som jag är just nu, gick in på Lindex idag när jag ändå va ute och sprang lite grann, hittade en väska som jag blev kär i! Dock är jag lika kär i en vecka på H&M som jag har sett hur länge som helst, men inte viljat köpa tack vare nada pengar! Så funderar på att unna mig en av dessa väskor, har bara inte bestämt mig vilken ännu ;)..

Vilken tycker ni ?



Från Lindex - 129:- (REA)
Läder imitation, ej äkta! Ser dock "plastig" ut !



Från H&M - 99:- (REA)
Tygväska med läder imitation



Väskan ifrån H&M har jag varit kär i sen Januari, så det lutar åt väskan ifrån H&M. Måste råd fråga mamma, hon brukar alltid välja rätt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback