Nu jäklar!

Kollade på facebook precis och såg att Linnea´s lilla son har kommit, så nu jäklar är det min tur ;). Ska ut och springa, röra på mig, hoppa upp och ner tills värkarna sätter igång! Jag vill ha min son nu, så nu tvekar jag inte för en sekund, nu ska han UT!! ;)

Ska gå på promenad, springa lite, städa, tvätta, åka till ikea och hoppa runt lite här hemma :). Jag tänker inte vänta längre, nu ska han komma och det är ingen tvekan om saken!! ;). Så om ni ser en galen gravid tjej springa förbi och hoppa runt, så är det otroligtvis mig ni ser :). Då är det bara att vinka och önska mig lycka till, för jag vill ha ut honom nu!
Trodde aldrig jag skulle säga det här, men ge mig smärta för i helvete nu då, jag vill ha smärta och värkar så nu kan jag få lite gärna! :)

Men nu ska jag sätta fart, för inte fan kommer han komma för att jag sitter still.

Bloggar när värkarna har satt igång, om inte så senare ikväll iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback