Känslor...

Jag tror det är dags nu, att ta en paus ifrån kärleken! Jag älskar dig, men det är dags för mig att hitta mig själv, hitta min egna balans i livet. Jag måste finna de där knapparna i livet som gör mig sådär galet lycklig igen, för just nu känns allting extra jobbigt. Jag är lycklig, men jag vet med mig själv att jag kan vara 100 gånger lyckligare! Det beror inte på dig längre, det beror på mig själv. Jag måste hitta mig själv nu, hitta mitt nya jag. För jag är inte den samma som jag va innan jag vart gravid, jag är inte ens den samma som jag var under graviditeten! Jag är mamma nu och alla känslor är så nya och jag behöver hitta mitt nya jag :). Jag måste hitta en ny lycka i livet och tyvärr så passar du inte in där längre, du hör inte hemma i mitt liv längre!

Jag behöver vara pojkvänns lös, jag behöver vara singel och bara upptäcka livet! Jag behöver det, jag är inte lycklig med dig längre. Jag känner bara en tacksam trygghet med dig, så jag slipper känna mig ensam! Det är bara en trygghet att ha dig brevid mig och veta att du älskar mig trots att jag precis fått barn och jag behöver aldrig känna mig någon press på mig att vara fin! Jag vill känna press på mig, jag vill bli älskad för den jag är och jag vill vara lycklig! Jag vill känna det där pirret i magen varje gång man träffas, jag vill le så fort jag får ett smsa utav dig! Men jag gör inte det längre, jag känner mig bara trött och less på att alltid behöva höra av mig till dig och alltid behöva umgås med dig.... Det känns som en börda nu mera, jag finner ingen lycka utav att vara med dig längre, jag är ledsen! Det är inte för att vara elak, men vi passar inte ihop längre. Jag är lyckligare utan dig och jag behöver vara ensam för ett tag, vi kanske hittar tillbaka till varandra om några månder eller om ett år. Men nu vill jag inte mera, jag vill vara för mig själv och jag vill kunna skrika utav lycka!! :)

Jag önskar dig all lycka i livet och jag hoppas verkligen du hittar en tjej som kommer avguda och älska dig!
Men jag är tyvärr inte den längre.. Tack för en underbara tid med dig! :)




Det är dags att hitta mig själv igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback