Godmorgon..

Som vanligt blir det en godmorgon inlägg, kunde inte somna om efter mamma hade varit inne och pratat med mig. Så jag bestämde mig för att gå upp, så nu ska jag trycka i mig lite kanel te, sedan lite basilika te för att få igång förlossningen. Efter det blir det nog att ta en dusch, väcka Jasmine och dra oss in mot stan :). Jag behöver röra på mig och det är fruktansvärt tråkigt att vara hemma.. Vill man ha något barn får man också röra på sig, så det är vad jag ska sysselsätta mig med idag. Det är värt det, han kanske tittar ut ikväll, inatt eller imorn :). Hoppas verkligen allt detta slit för att han ska komma hjälper nu!
Jag drack ju ingefärs te igår, vilket bara gav mig en äcklig halsbränna och så sved det som satan i halsen hela kvällen.. Så jag låter det vara och försöker med kanel te istället, det låter godare och luktar gott också :)

Vad ska ni göra idag då ? :) Händer det något roligt eller spännande i era liv ?

Nu ska jag käka frukost, puss & kram



nu ska du ut älskling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback