dålig uppdatering

Hej bloggen, förlåt för en dålig uppdatering under helgen. Har varken haft någon lust eller ork att blogga under helgen, men nu är jag tillbaka som vanligt, tror jag iaf :).

Helgen har spenderats hemma med Mattias, har väl för det mesta latat oss och legat i sängen. Förutom idag då jag och Jasmine följde med honom till Sthlm central, efter det möte vi upp min kära mor. Så vi höll henne sällskap tills hon slutade, dock sprang jag förbi Åhlens som hade rea och fick med mig en ny tröja till plutten. Måste verkligen sluta handla åt honom nu, han är bortskämd redan i magen ;). Senare under dagen fick jag otroliga värkar så jag bara kved hela vägen till pendeltåget, hade värkar hela vägen till Märsta och så vidare. Det avtog nu mot kvällen, så det är ingen bebis på gång inatt iaf, lite surt! Men vi får se om jag får bli igångsatt, då lär det ju bli under den kommande veckan. Så vi håller tummarna på det, iaf jag och min familj :).

Annars händer det inte så mycket, sitter och kollar på filmen "disturbia" som går på 5:an. Så strax ringa till Mattias och säga godnatt, sen blir det läggdags. Då jag ska upp super tidigt imorgon för att åka till Danderyds sjukhus och prata med de :). Dock ska jag kasta in inlägget om gissningarna och stryka över min gissning, så den blir uppdaterad som vanligt..

Mer blogg-inlägg kommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback