We ♥ Christmas

Godmorgon allesammans! :)
Har ni haft en härlig julafton? Det har iallafall vi haft här hemma, mysigt riktigt ordentligt! Sen idag kommer resten av släkten, så då blir det ännu mera mys! :)

Men igår kom mina systrar med respektive familj samt min farmor, vi pratade, åt och bara myste till det :). Sen på kvällen blev det julklapps öppning, herregud så mycket julklappar!!
Loke fick super fina saker, en hel del sago böcker så nu har jag att göra om kvällarna! Sen fick kan regnkläder och gummistövlar tills nästa höst. Inte för att han förstår så mycket, men det va kul när jag rev av pappret från julklapparna, men han fick en rimbok från fisher-price av min bror och ojoj säger jag bara! Vi tittade på den för ett tag sen och han bara skratta och verkligen älskade den! :). Loke fick även super fina kläder av mamma/pappa och sin äldsta moster, det är väl behövligt! :)

Jag fick inga prylar på så sätt, eftersom jag fick dator utav pappa/mamma och storebror när jag fyllde år. Men mamma hade köpt uggs till mig, tyvärr måste jag byta de eftersom de va för små. Men annars så skulle jag och syster äta och gå på bio och sen av mina föräldrar samt storebror så skulle det komma ett bidrag till min tatuering jag ska göra! :).
Sen fick jag en kofta av syster, sen en receptbok på muffins och ett par benvärmare av min farmor :)
Super fina julklappar och jag är nöjd med julafton det här året, det va super härligt! :)

Men idag samlar vi på oss lite mer ork och försöker få denna juldag lyckad med resten av släkten! Sen måste jag bara säga att mina föräldrar är super gulliga, jag har inte berättat det. Men ingen av mina syskon är helsyskon till mig.. Vi har nämligen olika pappor och vet ni vad? Mina syskons pappa kommer även idag med sina barn från ett nytt förhållande, sen kommer även mina syskons farmor och deras farbror med :).
Haha hur vanligt är det? Att man bjuder sin fd kille och fd svärmor, nja kanske inte så vanligt! :)
Men jag tycker det är super mysigt och jätte kul, så härligt att vi alla går ihop trots nya fruar och så. Men sån är vår familj, jag kan även påminnas av att två av mina systras ex har firar juldagen med oss och släkten trots att de hade gjort slut då ;). Haha ja vi kallas ju familj taikon av en anledning, vi gör inte riktigt som alla andra skulle göra! :)

Underbara familj! :)


Men nu ska jag ta och gosa med Loke, ha en trevlig juldag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback