We Are Alive

Det har rent av sugit med uppdateringen senaste dagarna, men jag har inte riktigt kännt någon större lust över att blogga. Men nu så jävlar är vi tillbaka och det kommer komma fullt med uppdatering idag, för idag så blir det en slappdag hemma för vår del :).

Idag är det den 1 december och ingen snö har landat på marken för att stanna, vilket jag glädjer mig över till en viss del. Men vill ha lite snö på julafton för att känna riktig julkänsla, men det kommer väl som snart antar jag. Julklapparna är inhandlade till största del, så det känns skönt att ha det avklarat! :). Slipper stressa nu när alla kommer på att de ska hinna köpa alla julklappar, jag har dock bara Loke kvar att köpa något till. Men jag har bestämt mig för att han får ingen julklapp i år, leksakerna är intressanta kanske 1 månad och så då är 300 kr för en leksak kanska bortkastade pengar.. Men jag tänkte kolla efter någon gulligt minne han kan ge vidare till sina barn i framtiden :). Men vi får se vad det blir helt enkelt, det löser sig allt :).
Annars idag blir det väl att plocka ordning här hemma, tvätta lite grann och sen funderar jag på att gå igenom Loke kläder samt bädda rent hans säng eftersom han äntligen har börjat sova i den på dagarna nu :). Ska även kolla på internet och kanske beställa hem nytt spjälsängsskydd, måste även leta fram lite bättre filtar till honom. Så det är väl det jag ska roa mig med under dagen, men först ska jag kolla på unga mödrar och greys anatomy :).
Kommer komma mer uppdatering under dagen, håll utsik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback