Torsdag

Godmorgon folket, antar att hälften av er antagligen har det som jag en bebis som inte vill sova längre eller så ska ni till skolan och försöka lära er något vettigt :). Här hemma har Loke bestämt sig för att vara vaken, men förhoppningsvis så kommer han vilja somna om för en liten stund.

Jag skulle uppdaterat igår kväll, men jag somnade när jag la mig bredvid Loke. Sen vaknade han runt 1-2 tiden, antar att han hade jätte ont i tänderna, så jag gav honom en ipren supp. Men tror inte han tål de, av någon anledning så skiter han så fort han får de.. Hmm måste ringa BVC idag och kolla vad vår BVC-läkare säger :). Men tillslut somnade han på mig och då orkade jag inte uppdatera eftersom jag också var supertrött :).

Idag vet jag inte vad som händer, ska väl plocka ordning på rummet, försöka hinna baka pepparkakor och sen ska jag även försöka hinna ta en ridtur på sessan idag :). Igår va jag duktig och gjorde över 70 stycken ischoklad och lite mer winernougat så det är klart till julafton/juldagen, så det är otroligt skönt :). Annars blir resten av veckan lugnt, vilket kan behövas nu när Loke har ont i tänderna, dock så ska vi nog köpa gran på lördag så vi får en bra gran i år :).
Nästa vecka blir det dock lite mer full rulle, på måndag ska jag ta och hämta systerdotter i Skogås och träffa Sarah i Skärholmen, sen på tisdag blir det nog att åka till min gamla skola (Jälla) och hälsa på alla gamla kompisar innan jullov. Efer det blir det nog att träffa Mr x (kallar han så) på tisdag också, får se vad vi hittar på :). Onsdag-Torsdag nästa vecka blir det lugnt och bara städa upp ordentligt innan julafton :). Sen på fredag så jäklar vad jag kommer få baka, då ska det nämligen bakas en chokladtårta och två pepparkakscheesecake! Tur att det bara är jul en gång om året, sen är det bara nyår och vad sjutton ska man hitta på då? :). Förra året när jag va gravid hade jag och en kompis jätte mycket planer, men de är rätt körda i år. Så det får väl bli ett år hemma igen,  fast det är nog rätt skönt :)..
Oj vad jag babblar, nu ska jag gosa med Loke istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback