Tredje Advent

Oj som tiden rullar på och vi är framme vid tredje advent, alltså bara 2 veckor var tills julafton! :). Helt sjukt, men ändå otroligt skönt. Då är det snart ett nytt år, vilket betyder att nya möjligheter och enligt mig ny bloggdesign. Jag försöker fixa och trixa med en just nu, får ser hur den ser ut när jag är klart, om det duger att lägga upp på bloggen. Ska fortsätta med den ikväll, när Loke har somnat för natten :).

Annars idag har jag varit i stallet och fixat det, sen så har jag inte gjort så mycket. Käkat lussebullar och slagit in de sista julklapparna till familjen, så det är klart :). Loke sov menas jag fixade det, så det gick fort. Han har precis vaknat och bestämt sig för att skita, så jag måste byta på honom nu! :)
Men vi får se om det blir en ny design under natten, håll utsik ;).
Nu; Mot bajsen, haha!

Kommentarer
Meryam säger:

Han e så sööt :D

2011-12-11 | 16:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback