Sen vad det här med rubriker..

Torsdag kväll och super trött, idag har jag inte riktigt hunnit med vad jag skulle ha gjort :). Men tänkte faktiskt ta tag i det senare ikväll kanske, för imorn blir det att åka till min syster igen eftersom hon fyller år :).
Idag har det verkligen varit en slappdag, började städa på förmiddagen men det slutade i film tittande och mys i soffan med en mysig bebis :). Sen blev så har vi inte gjort mycket mera, jag har iallafall lyckas bädda rent Loke's säng och stoppa in alla hans lakan och påslakan i ena skåpet här hemma :).
Nu på kvällen har jag försökt komma på vad Loke ska få i julklapp, tänkte först ge honom ett smycke med en bild på honom in graverad och någon liten text, men jag kunde inte komma på vilken bild jag skulle ha så det fick vänta :).
Jag kommer nog på snart vilken bild jag ska, vill ju ha en bild som verkligen visar att det är han :).
Men nu ska jag nog glo på Criminal minds och sen tänka på om jag ska fixa Lokes kläder, det visar sig :). Ska försöka bättra uppdateringen också under dagarna som kommer, men känner mig något extremt stressad nu innan julen :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback