Pepparkakor

Dagen har rullat på rätt bra, har bakat pepparkakor under tiden Loke sov. Sen så blev det att göra kristyr när han hade vaknat :). Och nu sover han igen efter att ha ätit lite potatis & majspuré med lite aprikos efterrätt till. Så nu sitter jag och kollar på vampire diaries, sen blir det att plocka ordning på rummet för det börjar se lite illa ut. Så ska väl damma lite grann och samla ihop alla julklappar jag har lite överallt i rummet för att inte visa de för familjen, sen insåg jag idag att syster inte är klar ännu, helvete också! Får ta och fixa det i veckan som kommer, eller redan imorn då jag ska till BVC med Loke. Han ska nämligen få spruta igen, stackars bebis!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mera, allting är ju som vanligt! Loke är gnällig, men är helt okej ändå. Jag försöker göra allt för att gå dagarna att gå lite grann, känns bra att jag börjar gymnasiet igen nästa år! Dock blir det bökigt att försöka få pengarna att gå ihop, men det blir att söka extra jobb, helg jobb,kvällsjobb. Sen får man ju ta det som det kommer, jag måste bara sluta oroa mig nu! :)
Men jag ska nog ta tag i mitt rum nu och sen kanske vila en stund, är rätt så jäkla trött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback