Nu jävlar!

Godmorgon bloggen, nu ska det bli lite uppdatering! :).
Jag somnade nämligen igår kväll när jag gick in och la Loke, men nu är jag vid liv och ska köra lite uppdatering :).

Uppdateringen har varit super dålig de senaste dagarna, men i tisdag när jag skrev trodde jag att jag verkligen va frisk, men på eftermiddagen slog det till igen och jag va tillbaka på ruta ett med feber,frossa,illamående,trötthet och hängig. Sen så åkte även lilla Loke på feber, min stackars pojke! Så vi va två sjuklingar här hemma, som mest visade tempen 39.2 för Loke. Vilket slutade med att vi fick kyla ner honom, men han började skaka rätt mycket och vi trodde det var feberkramper så vi for in till barnakuten med pappa. Visade sig att han hade virus i kroppen, men fick bara ipren och sen åka hem. Jag mådde också super dåligt, så vi hade väl troligtvis åkt på samma skit.
Vi åkte hem och på natten till onsdag vaknade Loke, jag trodde först att han va super varm och fick panik. Visade sig att han inte hade någon feber alls, så det var lugnt :). Men feber kom på onsdag morgon, men försvann fort under dagen och sen dess har han varit frisk. Jag började må bättre på onsdag kväll och nu är jag NÄSTAN helt frisk! Nu när jag slipper denna feber-frossa viruset så har jag åkt på en kraftiga halsfluss, SUCK! Så nu går jag på medicin så jag ska bli frisk :).
Så det har varit våra dagar de senaste dagarna, igår blev Loke 5 månader vilket vi firade med BVC :). Men idag blev det en spännadne morgon, brorsan ringer till mamma telefon klockan 7.15. Jag som inte är den mest morgonpiggaste blev lite irriterad och tänker han ska säkert säga "det snöar ute". Men istället fick jag ett chockade där han säger " jag har åkt ner i diket", jag störtade uppe för trappan för att väcka pappa :). Sen dess har vi ätit frukost och sen har vi fixat upp bilen ur diket :)
Så nu väntar jag på min otroligt sega syster, vi ska nämligen till stallet fast först blir det centrum för att handla lite grann, måste köpa en annan ersättning till Loke just för att han ska vänja sig vid mjölk igen :)
Men nu ska jag leta fram skruvar och skruvdragare, ska nämligen pyssla lite grann i stallet :).
Mer uppdatering kommer senare idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback