Morgonmys!

Det blev ingen större bloggning igår kväll, men igår så åkte vi in till stan. Shoppade loss i mellandags rean, jäklar va folk det va överallt! :). Men jag fick med mig hemma 11 plagg till Loke i strl 80-86, valde större strl tackare att det kommer komma en höst nästa år och då är jag inte lika rik. Sen så fick jag med mig hem ett par leggings, en tröja och armband till mig. Kände att jag behövde fylla på garderoben med lite lättare kläder då jag verkligen lovat mig själv att äta mindre och träna mera, så nu den 1 januari börjar mitt nya liv :). Nästa julafton ska jag väga 20 kg mindre än nu :). Det va nog det mesta jag fick med mig hem, skulle köpt en pipmugg till Loke. Men pengarna va slut efter jag hade shoppat och betalt mamma det jag va skyldig henne :).
Ni vet jag är ärlig och betalar tillbaka om jag lånar pengar av mina föräldrar, så nu sitter jag med nada pengar kvar längre. Dock så kommer mitt studiebidrag i slutet av månadet, vilket ska sparas till välling,barnmat,blöjor och våtservetter :).

Vad gjorde ni igår då?
Besökte ni mellandags rean? :)

Idag blir det dock en lugn dag, systerdotter möte nämligen upp oss igår och hängde med hem för att fira nyår med oss :). Sen idag opereas min mamma, så det blir att städa, ta hand om henne, laga mat och sen kanske baka en fet jäkla chokladtårta som min mamma antaligen kommer kräkas på pga all morfin ;).
Sen ska jag även fortsätta att rensa Lokes gamla för små kläder och sortera vilka som ska sparas och vilka jag kan ge bort till andra, sen så ska hans andra för små kläder i strl 68 vikas ner. Då jag igår kväll rensade och möblerad om i rummet, så nu behövs bara lite mer pengar och sen en tripp till ikea och då är jag en ny sängstomme rikare! :)
Men nu så ska jag nog sätta igång med allting som ska göras, sen så ska jag plåga min kära systerdotter genom att tvinga henne vika ner sina kläder i sin ryggsängen :)
Ha en bra onsdag, så hör vi ikväll!


Min finaste grodunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback