Lillkillen börjar bli stor kille

Som vanligt va jag alldeles för trött för att blogga igår, så det får bli nu istället :). Igår va vi på BVC och Loke fick en spruta, så han va lite halvgnällig igår på kvällen, sen så blev det inte bättre av att tänderna håller på och spökar! :)
Men tillslut så somnade han på mig och sov fram till tre på natten, självklart åt han där i mellan fast i sömnen.. Så vid tre tiden inatt va han jätte PIGG och jag va fortfarande super trött, men vi pratade och busade lite grann. När han väl blev trött så skulle jag natta om honom, men icke sa nicke. Han ville varken somna när jag vaggade honom eller när han fick snutta flaska, men så la jag honom på mitt bröst och då sa det poff och han sov, knäppa bebis :)
Men jag antar att han börjar bli för stor för att nattas i famnen nu för tiden, lillkillen börjar bli stor kille

Igår va det en lugn dag här hemma, va iväg på BVC och sen så gjorde vi inte mer än att kolla på serien vampire diaries säsong 3, gillade inte serien i början men har verkligen fastnat för den nu! :). Så bjöd brorsan oss på kinamat, vilket satt fint en fredag kväll. Ja sen gjorde vi väl inte mycket mer, jag bakade en kokskaka och syster bakade en kladdkaka. Riktigt gott, men jag måste verkligen börja träna igen har varit lite slapp sen jag blev sjuk där. Så måste ta tag i det nu igen, vet dock bara inte om jag ska börjar innan jul eller inte. Men vi får se hur det blir med det :)...
Just nu ligger Loke lite halv konstigt och tittar på hur jag knäpper på alla tangenter på datorn, det är tudligen jätte intressant enligt Loke :). Idag blir det troligtvis en lugn dag, kanske följer med till stallet. Annars blir det väl bara att vara hemma med pojken och busa, städa rummet ligger väl också ganska högt på min lista :).
Ja finns inte mycket mer att skriva, så jag tar och gosar med min pojke istället! Godmorgon förresten ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback