Kalas

Jag avskyr att påbörja ett inlägg, jag vet inte hur jag ska börja ett inlägg! :) Men iallafall idag har vi varit iväg som vanligt, min storesyster fyller nämligen år idag (GRATTIS). Så vi åkte till farsta centrum med mina andra syster (Amanda), blev lite små shoppning fast bara det nödvändigaste som två nya nappflaskor :). Sen for vi hem till syster för lite kalas med middag och tårta, men det blev inte så lyckat!
Loke har nämligen inte sovit så bra på dagen och blev extremt gnällig under kvällen, sen så ville han inte alls vara med längre. Det blev för mycket för min lillapojke, för många människor och för hundar som små skäller. Så det blev inte så jätte bra, så med en hysterisk bebis så gav vi oss hem ganska tidigt.



Så nu har vi kollat på idol och shit så duktiga de är, nu är det spännande och se vilka som går till final :). Funderar på att gå och städa mitt kära rum som är täckt av massa kläder som jag ännu inte har orkat lägga in i min byrå samt Lokes byrå :). Men jag får ta och göra det innan läggdags.
Har även fått hem ett paket idag från goboken, två olika böcker och en liten tygbok med spegel på baksidan :). Tycker det är super bra saker, just för att de skickar saker i just barnets ålder :). Så nu tänkte jag även på med i disney klubben, ifall det verkar bra :).
Men nu ska jag fortsätta kolla på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback