Inge jag utan er!

Just nu sitter jag och kollar på fråga Olle dokumentären på 5:an, och tankarna går lite på hur mitt liv hade sett ut ifall mina föräldrar och syskon va lite mer pryda. Jag hade troligtvis inte haft Loke nu då, men det är ändå kul att tänka så. För hur många föräldrar sitter hemma en torsdag kväll och kollar på fråga Olle-dokumentären, där de visar ett antal gummisnoppar och andra sex leksaker. Hur många föräldrar kollar på det? Jo mina föräldrar gör det och jag själv tycker det är hysterisk kul att kolla på det, hur många sexleksaker kan man komma på att göra egentligen? Haha lite små roligt, men tillbaka till pryda föräldrar. Jag är stolt över mina föräldrar och jag älskar att de är precis som de är, annars vore de inte mina föräldrar.

Jag är otroligt glad att jag har fått just mina föräldrar, som är lite halv knäppa och galna och som har uppfostrat mig till den jag är! Det är tack vare de jag är den jag är, det är för deras slit och kärlek till mig som har gjort mig så stark att jag klarar mig på egna ben. Jag är inte pryd och jag skäms inte för att prata om något ”pinsamt” som sex, jag är väldigt öppen av mig. Kanske inte så att jag skulle skriva i bloggen typ ”hej, idag ska jag och min kille ha hett sex på köksbordet” (om jag hade kille). Sånt skulle jag ju aldrig kunna skriva inte ens på skämt, men det har inte med saken om att jag är pryd. Utan det är mest för en del privatliv måste man ha, vilket jag anser är viktigt. Men annars är jag väldigt öppen av mig och det är jag även mot vänner och sånt :). Det finns inget att dölja, jag har barn alltså kan man ju dra slutsatsen om att jag har haft sex, chockerande va? ;)

Vet inte ens vad jag vill med detta inlägg eller jo säga:

Tack mamma och pappa, för ni har format mig och stöttat mig så att jag blev den jag är idag! Det är tack vare er, som jag kan vara stolt över mig själv och gå med huvudet högt för att visa min stolthet! Återigen, tack ni är underbara föräldrar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback