Fullt upp

Puuh!
Full rulle hela dagen, jag har damsugit, skurat golvet,bakat cupcakes (20st), fixat rummet och bara myst med Loke :).
Men att baka 20 st cupcakes va inte så lyckat, kladdigt, smetigt och otroligt gott att äta upp smeten som va alldeles för stark eftersom det va mycket pepparkakskrydda i, både pappa och mamma gjorde tabben att smaka och gud so de spotta efteråt ;).
Loke har precis somnat i sin säng och jag tar en paus i soffan med mina föräldrar, vi planerar lite kina till middag. Känns som ett bra val nu innan all julmat man ska käka, eftersom vi säkerligen kommer att äta julskinka i en vecka eller två efter jul :).
Annars så ska jag hjälpa mamma att fixa skinkan tills imorn, sen ska jag plåga pappa med att bära upp borden vilket han inte är sugen på, haha pappa visst är du sugen på att bära upp upp borden ? :)
Sen så ska jag nog få arslet ur vagnen och dra med systerdotter för att bära in lite stolar till morgondagen, vill ha så mycket som möjligt klart redan idag. Så vi slipper stå och stressa imorn när folket kommer! :).
Vi ska även hinna klä granen som inte är gjort ännu, seg familj? Nja kanske lite grann sådär!

Men nu ska jag genomföra att vi ska få kina till middag, jag är sugen på det! ;)
Ha en trevligt kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback