Fredagsmys

Det vankas fredagsmys med idolfinal här hemma, så just nu väntar jag på att syster,mamma och bror ska närmra sig stallet så att jag kan dra igång med maten :). Ikväll bjuds det på köttfärssås och spagetti, MUMS om ni frågar mig :).

Iaf idag har vi inte gjort så mycket, jag och syster tog en sväng förbi Coop-Ica Maxi-ÖoB-Systembolaget-Stallet för att fullfölja att vi skulle göra idag. Vi handlade nämligen till fredagsmyset och till stallet, sen åkte vi hem och slängde oss framför en film med vår kära mor och självklart Loke som somnade när vi började kolla på filmen :). Sen så nu på eftermiddagen så fick jag arslet ur vagnen och kokade Lokes flaskor samt hans napp, bara för att man ska vara duktig att göra det :).
Så nu försöker jag komma på att göra en halvtimme, så jag funderar på att så lite dö tid på att baka lite grann. Men fråga är vad ska jag baka som går snabbt? Kanske ett häng chokladbollar, men de tar slut så jäkla snabbt. Kladdkaka suger jag på att baka, måste ju typ ta ut den innan den ens har åkt in i ugnen för att den ska vara kladdig ;). Nä det får nog räcka med chips och coca cola till idol, jag för driven tiden med att lyssna på min nya favorit låt Someone Like You - med Adele.
Shit vilket osammanhängaden det här inlägget blev, iaf vad det känns som :). Men då kan ni iaf inte klaga på min uppdatering som suger, haha :)


Det får bli mer uppdatering sen! ;)

Kommentarer
My säger:

If you diden´t know, I Love you! But i can´t say if your feelings are the same about me... Check my blogg out ;) Love you sis! <3

2011-12-10 | 11:56:00
Bloggadress: http://ourworldtogether.blogg.se/
Sara, mamma till tre små troll säger:

Sv: Visst är dom goa! :D Sist vi var på bvc vägde han 4470g men nu måste han va uppe på 5000 någonting, hans viktkurva är som ett streck rakt upp nu haha. Kan inte förstå hur man kan va så liten och pluttig som han var när han kom och bli så knubbig så fort :P

2011-12-10 | 22:30:16
Bloggadress: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback