Det där med design

Den senaste timmen har jag spenderat framför datorn och verkligen försökt in i norden att få till en header, men det går åt helvete! Jag klarar inte av det, jag fattar inte hur man gör. Skulle behöva gå en kurs för att fatta, men men det får bli nån annan gång.
Jag hade tänkt att stänga ner datorn och kolla klart på Twiligth och sen sova, men istället bestämmer sig Loke för att vakna! Jäkla tänder, så onödigt att de ska komma just nu, han vaknar nämligen flera gånger per natt och gnäller! Vilket jag inte är så pigg på eftersom jag helst vill sova, men det är bara att bita ihop och hoppas på att han får sova lite grann iallafall :).

Så inatt lär jag väl få kämpa för att han ska somna, mina ögon går nämligen i kors och jag vet med mig själv att imorn när Loke sover på dagen, så vet jag en som kommer sova med honom, JAG! :).
Jag är dödstrött på dagarna, men vill inte förstöra mina kvällar med att vända på dynget. Men kan väl lika bra börja göra det eftersom det verkar behövas! :)
Men imorn ska jag även passa på att baka lite pepparkakor och lite smått och gott här hemma. Jag får väl bjuda på lite bilder imorn på vad jag har bakat.
Men nu måste jag ta Loke som är trött igen! :)



Kommentarer
Emma-Lou säger:

Hej!



Du har tävlat i min blogg och alldeles strax ska jag publicera de som vinnerna biljetterna till Disney on Ice samt vem som vinner den feta goodiebagen från Depend.



Var du en av de som vann? Då behöver jag din adress så att du kan få din vinst!



Vänligen,



/Emma-Lou, http://www.finest.se/emma-lou

2011-12-13 | 23:36:59
Bloggadress: http://www.finest.se/emma-lou
Amanda, 15år och mamma till Jonathan säger:

Kolla youtube. så lärde jag mig ;)

2011-12-14 | 07:48:45
Bloggadress: http://rosaaelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback