Dagen för dopparedagen

Godmorgon, hur känns det ? Imorn är det julafton, jag kan inte påstod att jag känner någon speciell känsla över att det är julafton imorn. Varken idag eller imorn är den en sån dag vi bara sitter hemma och bara slappar, idag är det bara en massa måsten för morgondagen och imorn är det massa måsten för juldagen. Så jag känner mig väldigt segt, det är en hel del som ska göras idag. Jag har iaf börjat med att sätta igång en diskmaskin och Loke sover, så jag ska strax dra fram dasmsugan och se till att golvet börjar bli rent och sen blir det att svabba golvet och sen blir det att hänga upp tvätten och kasta in resten av tvätten som är klart, sen så behöver mitt rum ännu ett omgång med herr damsugare och dammvipa! ;)
Hur "firar" ni dagen för julafton? Gör ni något speciellt?

Här hemma blir det iallafall bingolottos uppesittarkväll som är en riktig klassiker, kanske lite "tantigt" men det är super mysigt! :). Sen när bingolotto är slut så "fuskar" man med en macka med julskinka och senap!
Det är nog det bästa med hela julen, älskar verkligen julskinka! :)

Men nu ska jag dra en vals med herr damsugaren! :)

God jul allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback