Annan dag jul

Julen är äntligen slut för i år och jag välkomnar den igen nästa år istället, det har varit fullt ös medvetlös i två dagarna nu! :). Igår kom hela släkten hit och firade jul med oss, vilket va super mysigt. Vi har gjort det nu i kanske 6 år, så det har blivit som en tradition att göra det varje år :).
Men vid 19 igår kväll hade alla åkt hem till sig, då kunde vi äntligen pusta ut och Loke somnade på mig i soffan :).

Idag kommer det inte hända ett skvatt, det ska väl plocka ordning och städas lite grann. Sen imorn blir det att åka in och hämta tillbaka äldsta systerdottern som ska va här över nyår, ska väl även kolla på mellandags rean om man kan fynda något bra till Loke. 
Annars så ska jag spara mina pengar till en ny sängstomme, vilket verkligen behövs! Min knarrar som satan och är sjukt obehövlig nu för tiden! :).
Just nu sover Loke, sen när han har vaknat så ska jag testa en julklapp som jag fick av mamma och pappa. Sån där så man kan göra fotavtryck och rama in :)

Men har ni andra haft en bra jul? :)



Kusinerna på julaftons morgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback