Vilken natt!

Godkväll bloggen!

Idag är jag helt slut körd, efter denna helvetes natt lilleman hade! Han hade skrikfest ifrån 23 på kvällen kanske till 4 på morgonen!!! Klockan 4 orkade jag inte längre utan bad om hjälp ifrån mamma då ögonen höll på att ploppa ur på mig! Men jag har hållt igång hela dagen ändå, imorse for jag och pappa för att kolla på vagnen jag pratade om igår! Jag slog till, super fin och jätte bekväm att köra!! :). Så nu åker den andra vagnen ut på annons, efter vi kom hem så hann jag nog bara mata lilleman som hade varit hemma med mamma under tiden. Sen vaar det bara att packa in oss i bilen igen för att åka och handla :). Sprang även in på en ny barnaffär för att kolla på en jätte fin stol mamma hittade förut till lilleman, så jag funderar starkt på att köpa den till honom. Dock kostar den 1999:- rätt så saftigt, men den är en babysitter samt barnstol för när de blir äldre och det är även bord på den :). Så jag ska nog införskaffa den när jag får föräldrarpenningen, den lär ju komma till användning :).
Annars idag har det väl inte hänt så himla mycket, en halvlugn dag idag och det blir en lugn kväll också :).

Syster och hennes kille har kommit hem idag från Turkiet, så vi har väl spenderat dagen med de! :). Fick fin fina presenter av de, jag fick ett armband där det står Loke på samt hans födelse datum! Men Loke fick nog den bästa presenten, både My och Micke har retat mig pga att jag har köpt en onepiece, så nu de kunde inte låta bli, utan köpte en blå onepiece till Loke!! haha helt klockrent, dock är det står så han kan inte ha den först kanske när han är ett halvår :).

Men nu ska jag slänga mig på soffan och vila lite, för att orka med den kommande kvällen! :)



Min älskade son!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback