Livet gör en U-sväng

Det är rätt så knäppt, under dagen har jag läst min ur gamla blogg från 2009.. Så mycket skit det va under den tiden, jag mådde inte alls bra då.. Men iaf det som va det knäppa var att jag hade skrivit en lite lista som jag ville ha och en punkt va att ha barn om 3-5 år, helt otroligt! Nu sitter jag ju här 2 år senare med en lite son som är helt underbar! :)
Det måste verkligen va ödet, jag har alltid önskat att få barn tidigt, dock kanske inte såhär tidigt. Men nu har jag mitt första och jag vet med mig själv att jag kan vänta några år tills Loke får ett syskon, jag behöver inte känna någon press på mig :).

Men angående den bloggen, så har jag förändras såå himla mycket. Jag känner verkligen själv att jag har mognat och vuxit på mig. Jag byte ju skola i högstadiet, så jag gick 9:an i Knivsta och bara den flytten fick mig att växa upp, att lämna mina föräldrar och bo enbart med syster var en enorm förändring och omställning i livet för mig. Jag var ju ändå bara 14 år när jag flyttade "hemifrån", då insåg man hur jäkla bra man hade det hemma med sina föräldrar som tvättade åt en, lagade mat, plockade undan och sånt.
Att flytta hemifrån va nästan som att komma på ett hem som skulle få mig att må bättre. Vilket det också fick, jag träffade nya underbara vänner, vissa har inte så jätte bra kontakt med längre. Men jag har min tjejkompis Sandra, åh herregud vad jag saknar henne nu under min mammaledighet!!

Nu har jag kommit till en punkt livet, där jag inte kan vara lyckligare!
Jag har allt jag behöver just nu, så himla glad att jag beslöt mig för att behålla Loke.
Han har förändrat hela mitt liv och gjort det så himla mycket bättre :)..

Det spelar ingen roll hur många planer du gör för ditt liv, nån gång i livet gör allting en u-sväng och väljer en hel annan riktning!
Ta t.ex Loke´s pappa, han hade nog inga planer på att bli pappa nu.. Men som sagt nånstans i livet gör det en u-sväng och går inte den riktningen man själv planerade! :)

Men jag är glad att min liv valde att göra det nu, för det blev något helt underbart! Min son är min lycka!
Jag fick livet bästa gåva, att se Loke utvecklas är något otroligt och det gör mig tårögd. Det är himla magiskt att se honom ge mig de där leenden på morgonen när han vaknar, åh min älskade son, du är det finaste jag har!! :)


Loke, jag älskar dig 1500000 varv runt månen & tillbaka, och ännu mer än det!
Jag kommer alltid finnas vid din sida och stötta dig va det än är, du har gett din mammas liv en mening!! :)

Du är världens finaste & du kommer alltid ha den största och bästa platsen i mitt hjärta! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback