Rubrik någon ? :)

Loke ligger i babysitter brevid mamma som sitter i fåtöljen här, han är super nöjd efter att ha fått en helt ny napp av mamma :). Han lyssnar på sin spelande elefant och bara njuter av livet, så jag tänkte passa på att kasta in ett inlägg innan jag ska göra middag åt familjen :).

Dagen har gått som på räls, Loke har sköt sig utmärkt och jag är super nöjd och inte alls lika rädd längre. Nu vet jag att jag fixar det, han har till och med sovit längre än en halvtimme i sin vagn idag, hela 3 timmar sov han och jag är så glad för det. Nu berättade mamma precis att han har slocknat i sin babysitter med sin napp, gud så skönt! Då kan jag helt enkelt slappna av lite grann och bara njuta, han sover UTAN att jag måste bumpa rumpa på honom, så jäkla underbart!!!! :).

Ikväll blir det lugnt som vanligt, det blir det även imorn då det är skönt att komma in i det hela nu de två första dagarna :). Men på onsdag blir det in till stan för att träffa Linnea och henne son, vi träffades när vi båda va gravid :). Super gullig tjej och det är så himla bra för hennes son är endast 3 dagar äldre än Loke, så det ska bli kul att träffa henne igen. Sen på torsdag så är det BVC besök och efter det så åker jag nog in till mamma och möter henne på hennes jobb, ska även visa upp plutten för en av hennes kollega, ska bara checka att hon jobbar på torsdag :).
Men på fredag blir det lugnt, tror det blir en dag hemma bara vilket vi kan behöva.

Lilleman ha vaknat och mamma matar honom nu, så jag ska fixa lite mat till oss andra här hemma. Förhoppningsvis somnar Loke nu medans han äter, annars blir det att natta honom efter maten :)

Bloggar så fort han har somnat :), puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback