UNDERBART!

Tänkte göra ett bloggförsök medans lilleman har hängt sig som en papegoja på mig, sovandes! :). Allting börjar bli bättre nu, Loke växer på sig och är inte alls så gnällig längre, han sover himla bra på natten. Vaknar dock var tredje timme för mat och somnar om ganska fort igen :). Denna natt har varit magisk, han har sovit så himla snäll, medans jag själv har legat vaken och kollat på skräckfilm utan ljud (inte lika läskigt utan ljud) kl 4 på morgonen.
Loke vaknade vid halv 6, ville mysa lite och så. Sen kollade vi på barnprogram och då somnade han om fort :).
Så jag tänkte snart stoppa ner honom i vagnen och smita in i duschen, som är galet efterlängtat!! :)

Hann aldrig blogga igår och orkade inte riktigt heller det, va iväg och köpte gungan och Loke verkar gilla den. Sen gjorde vi inte så mycket mera, tog det mest lugnt. Jo just va på BVC så det ska jag uppdatera också, men det får bli senare :).

Nu ska jag smita in i duschen och sen äta frukost :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback