Söndag

Godmorgon bloggen!

hmm det här med att börja ett inlägg är inte det lättaste jämt, vet inte riktigt hur jag ska påbörja ett inlägg..
Men iaf jag fick lite sovmorgon av lilleman som bestämde sig för att sova ända till halv 8, så jag känner mig en aning utvilad just nu. Men tröttheten kommer väl ikväll igen, men just nu sover lilleman på mig i bärselet! En super smart uppfinnig, men jag är rätt så låst. Jag påbörjde att städa rummet, möblera om min säng. Men jag kom inte så längt efter att lilleman blev gnällig och trött, men ska fortsätta med det så fort jag bara kan :).

Annars idag händer det nog inte speciellt mycket, vi får se vad dagen bjuder på :). Ska försöka räkna lite matte med far min ikväll, så jag har det klart tills på fredag :).
Känner mig lite deppigt för tillfället, det är väldigt mycket som händer just nu. Men det jag försöker hålla huvudet på topp, men ibland så rinner det en tår eller två ner för kinden.. Jag förklara i ett annat inlägg nån gång, för nu ska jag försöka lägga lilleman i vagnen=).

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback