Skolstart

Idag är det den 18 augusti, vilket betyder att mina klasskompisar börjar skolan igen efter sommarlovet.. De är förmodligen redan i skolan och berättar om hur deras underbara sommarlov har varit och allt sånt. De får reda på sina nya scheman, hur det kommer se ut för i år och allting som är nytt. Medans jag själv sitter på mitt feta arsle i soffan hemma med min son som vägrar att sova.. Ja ingenting blir som man tänkt sig, inte sjutton trodde jag att jag skulle sitta här 16 år gammal och ta hand om MITT barn! Nä det va inte riktigt det jag hade i mina tankar den där natten i oktober förra året.. Jag saknar att få till skolan och träffa alla fina vänner som man inte träffat på flera veckor, men jag vet att nästa år när det dags igen för skolan kommer jag gråta av ångest att behöva kliva upp kl 5 på morgonen! Men jag får spendera ett år med min underbara son och få se honom utveckla och växa upp sig är något helt magiskt det också! :)

Men jag saknar vänner helt enkelt, men nu måste jag ta min envisa son som vägrar att sova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback