Passar på..

Som sagt så får jag passa på att blogga nu när lilleman fortfarande sover, sömntuta är vad han är! Dock borde han vakna snart och vilja ha lite mat, haha när man pratar om trollen så börjar han låta ;). Sitter och glor på ullared på tv, jag vill också dit! Hoppas att vi kommer ner dit i de kommande dagarna :). Annars under kvällen har vi inte gjort något, tagit det lugnt och vilat. Imorn blir det BVC och sen till väsby och kolla på en annons från blocket :). Det är en gunga som är elektrisk så att Loke får vara med oss på morgonen vid frukost bordet, hoppas bara att den är bra, då får den följa med hem :).

Men nu ska jag göra en flaska till Loke och sen kolla på tredje vågen! Mina kära föräldrar gör mig sällskap, myspys! :)

Juste, måste passa på att gratta Patricia, som igår morse födde sin son!! :)
Grattis gumman, lycka till med mamma livet nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback