Ny dag

Ännu en ny dag med nya tag, det är söndag vilket innebär att det är min sista dag med onyttigheter! Som jag kommer sakna alla godsaker, men jag ska nog fixa det.
Loke ligger i babygymmet på golvet och han verkar rätt så nöjd med det för tillfället, trött som han är vägrar han att sova.
Idag händer det nog nada här hemma, ska väl fixa lite i rummet och sen ska jag väl plocka ordnings på Lokes kläder som är tvättade, ja det händer alls inge speciellt här hemma. Ska nog slå på en film nu med Loke och försöka få honom att sova nån timme, om inte det så blir det nog en promenad till syster i Märsta. Så han får sova, dock ser inte vädret så lovande ut. Men jag har regnskydd så det är bara dra på det ifall det blir dåligt väder! :). Tänkte slänga upp några dåliga mobil-bilder på rummet , hur det blev :). Väldigt skönt att bo på nerevåningen, lättare att göra ersättning mitt i natten då.
Det blir en lugn dag imorn också, vilket är skönt eftersom vi har fullt med möten tis-ons-tors. Tror vi är "ledig" från möten på fredag, skulle haft BVC men ändrade det tills på onsdag.
Men nu ska jag ta Loke och slå på en film, och vila lite grann :)
Bloggar i eftermiddag!
såhär blev rummet! Fin fint! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback