Lugn måndag!

En ny vecka med nya tag, denna vecka kör vi med mjuk start! Vi började med en lugn måndag samt även imorn blir en lugn dag.. Morgonen började kl halv 5, vaknade av att Loke bara skrek. Så vi gick ner och gick runt lite, han fick lite mat och jag åt lite frukost med mina föräldrar innan de åkte till jobbet. Syster kom även på frukost och har spenderat hela dagen här med oss, efter frukost tog jag på mig min onepiece och fick med mig syster och hennes vovve på en lång promenad så Loke kunde få sova lite grann! :) Vi va ute på en promenad i ca 1,5 timme, när vi kom hem va Loke hungrig så matade honom och sen somnade han på mig och jag somnade i soffan. Sov i 1 timme tror jag och sen var det dags för mat igen för honom, men nu va han inte alls intresserad utav mat! Somnade om efter att ha ätit pyttelite, sov i vagnen tills halv tre och sen ville han sova på mig igen :). Nu vaknade han för en knappt halvtimme sen och ville ha mat, och nu sover han återigen!! :). Började tro att han va sjuk, eftersom han sover så himla mycket. Men jag antar att han bara är trött och vill hålla igång ikväll istället! :)
Hoppas ärligt att han sover snällt inatt, orkar verkligen inte med en skrikfest!

Annars idag har det inte hänt så mycket, kusin va förbi nån timme! Mysigt att träffa henne igen, hoppas det blir fler gånger :). Det blir väl också att åka ner till henne, mamma jobbar sista veckan nu innan semester! :). Sen blir det två underbara veckor med mamma, gud så skönt! :). Det kommer bli massa roliga stunder med mamma, en sak som händer är att åka ner till Ullared!! SHOPPA, haha billigt och bra ;)..

Men nu måste jag plocka ordning på min saker innan lilleman vaknar igen :)


Kommentarer
Jennie säger:

jag vill också till ullared!

2011-08-09 | 19:52:57
Bloggadress: http://porkiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback