Kaos!

Hej bloggen, ska börja med en hel renovering av rummet snart! Det är super smutsigt, eller rättare sagt kläder överallt samt lite av Lokes saker runt om på golvet. Det har varit fullt upp och även väntar en dag med massor av grejer, har även en sak att berätta nu, hemligeheten som jag har väntat med :)
Men på fredag blir det en dag hemma med massor av mys med Loke, ska bli super skönt.
Men som sagt så va vi på familjerätten idag och även bvc, så ska berätta lite om det sen när Loke har somnat! :). Imorse va vi även till sjukhuset för frejkabyxan och jag kan med lättnad säga, HAN SLIPPER DEN!!! :). Blev helt överlycklig när de sa det, så nu är allting som det ska :).
Just nu ligger Loke i babygymmet och mumlar för sig själv, tycker väl att jag ska sätta fart så jag kan ta upp honom snart :).
Hemligeheten som jag ska berätta om, kommer jag göra senare ikväll i ett enskilt inlägg. Så ni får vara nyfikna ett tag till, haha! :)
Men nu ska jag börja på rummet så jag blir klar nångång, det är nämligen kaos!
puss & kram

Kommentarer
Zandra säger:

sv: det går faktiskt förvånansvärt bra ändå. jag käkar typ flingor och mjölk på kvällen istället.



dessutom har jag skaffat mig massor att göra på kvällarna så jag inte har tid att äta godis :)



hur går det för dig då?

2011-09-02 | 09:17:20
Bloggadress: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback