Hemmakväll

Passar på att dra ett litet snabbt inlägg medans lilleman sover, han lär väl vakna snart och vilja ha mat igen. Jag och mina föräldrar har precis kollat på filmen "black swan", lite boring film! Fattade nada av den och allmänt seg. Men nu har man sett den iaf, strax är det middag här hemma :). Dock är det bara jag och mina föräldrar samt Loke då, syster är hemma hos sig och brorsan är ute på fest, ja lite som man brukar göra på en lördag om man är mellan 17-25år ;).

Men ikväll blir det lugnt med film och chips, förhoppningsvis drar vi i veckan på semester :). Iaf om jag och mamma får bestämma, men vi ska nog kunna övertala min kära lilla pappa som inte är allt för svårflörtad :).

Men ska göra en flaska åt Loke, så den är klar när han vaknar :). Men nu vet ni iaf att jag fortfarande lever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback