Händelsefull vecka!!

Denna vecka har varit hemsk, jobbig men ändå så himla läringsrik! :). Hela denna vecka har jag varit själv med lilleman och det har gått super bra! Måndag och tisdagen spenderade jag hemma för att bara ta det lugnt, onsdags skulle jag träffa Linnea men det sket sig, så jag åkte in till mammas jobb och möte upp henne istället :). Igår så va jag hos BVC med Loke och sen va jag också inne på mammas jobb med storesyster Amanda och hennes dotter på 4 månader.

Det har varit en hel del känslor den här veckan och igår brast det, när man har bumpat rumpa i timmar och det inte ger något resultat så brister det nog för alla! Men jag kämpar på och jag håller fortfarande på att lära mig att andas och ta det lugnt :). Det går framåt och just nu sover faktiskt lilleman utan någon damsugare, timmar av bumpa rumpa eller sova på mig! Han sover i sin vagn fridfullt, vilket är himla skönt! Nu kan jag äntligen fixa lite här hemma, har lovat mamma att ta hand om disken samt tvätten, så jag ska ta och göra det innan han vaknar :). Jag har även hunnit ringa till kyrkan samt gymasiet här i kommunen för att plugga upp min matte till hösten :). Kyrkan visste inte när det fanns tid, så de skulle ringa upp. Men gymnasiet lät lovande, så nästa torsdag kl 11 ska jag på möte hos de! Håller verkligen tummarna för att det går vägen nu.
Det kommer dock bli tufft att ta hand om Loke, plugga matte och plugga körkorts teori. Men jag ska fixa det!! :)

Juste igår va jag hos BVC och plutten bara växer och växer! :)

Nu väger han 4438 g, längde mäter vi inte pga frejkabyxan, men vi mäte huvudet och det va 37,9 :). Så han blir större han också :). Onsdag den 10 så är det återbesök för frejkabyxan, hoppas vi får mäta honom då, annars blir det inte först efter han slipper den :)..

Annars idag händer det inte mycket, bara slappa och ta det lugnt!! :), det är fredag vilket innebär mys med familjen!
Imorn natt kommer även andra syster My hem ifrån sin utlandsresa, som jag har saknat henne!! :). Vi ska spendera den kommande veckan tillsammans, underbart :). Mamma jobbar nästa vecka, sen har hon semester två veckor till.. Vi planerar på att åka ner till Ullared under hennes semester, bara under någon helg! :) Sen vet jag inte riktigt vad som händer, det blir väl att bara ta det lugnt med Loke om dagarna tills han slipper frejka byxan. Vilket bör ske under sista veckan i augusti, början av september :).

Men nu måste jag ta hand om disken innan lilleman vaknar! :).
Puss & Kram

Kommentarer
Amzie -- blir mamzie säger:

vi mätte inte när vi var på återbesök för frejkabyxan.

2011-08-06 | 20:04:18
Bloggadress: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback