Ge mig höööst! Sitter fortfarande i bilen ...

Ge mig höööst! Sitter fortfarande i bilen och är strax i Arboga, efter det är det Västerås! Det rullar på bra och lilleman sover så oskyldigt i sin stol, duktiga killen! :D. Det är unge för 16 mil kvar till Stockholm, sen är det bara hem och kasta sig i sängen! Det blir nog att uppdatera imorn elr något sånt. Juste angående rubriken, så är det nog första gången i hela min livstid jag ber om höst;), men jag vill så gärna se lilleman växa och allt som hör till :). Men nu ska jag fortsätta glo ut genom fönstret, E18 är ju en sååå himla fin asfalterad väg att titta på och om jag har tur ser jag några fler kossor :). På återseende, när jag har en dator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback