en helt vanlig tisdag

Hej bloggen!

Även denna dag har fått och klockan börjar närma sig kväll, skönt det! :). Har varit iväg och handlat med mamma och syster i Uppsal, hittade inge speciellt. Vill hitta en "napphållare" så jag slipper böja mig ner varje gång Loke spottar ut nappen, men hittade ingen som passade hans napp, så det va skitsamma :). Annars så har vi inte gjort något idag, Loke har sovit för fullt hela dagen. Men det kanske beror på att han sov dåligt inatt, så han har väl tagit igen det nu :).
Imorn är det "stora" dagen, det gör ont i hela min mage och usch för det! Vet inte hur jag ska orka ta mig igenom detta imorgon, men det är tur att mamma och syster är med och backa upp mig ifall det skulle behövs :). Imorn ska även mamma til frissan och sedan så vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på innan de kommer, men nu måste jag sluta tänka på det, innan jag svimmar av ont i magen..

Ikväll blir det middag med familjen, syster och hennes kille gör oss sällskap också! Myspys, älskar att vi har en sån härlig familj :).
Men nu funderar jag på att ta en promenad med Loke, i det fina vädret :).
Puss & Kram


Älskade plutt-häst, jag ska kidnappa dig!! :)

Men hör ni min kära läsare, ni kan väl göra mig i en tjänst ? :)
Kika in på min syster blogg, hon bloggar om sitt och våra hästar och lite allt möjligt :)
http://ourworldtogether.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback