Duktigt!

Hej igen!

Passar på att blogga igen, lilleman sover förfullt efter att ha ätit ännu en gång och nu har jag hunnit både plocka ur/in diskmaskin, hängt tvätt, vikt tvätt, damsugit och skurat golvet här hemma! Känner mig riktigt duktig, så jag ska strax ta mig ett stor glas oboy samt en macka och sätta mig i soffan och glo på gossip girl, vilket jag verkligen förtjänar nu! :). Har varit vaken sen 5 imorse och jag är fortfarande super pigg, men det ger väl resultat ikväll när jag sover med Loke i famnen kl 21 ikväll :).

Ja men nu har ni (som har lösenordet) fått en uppdatering om hur det går här hemma, nu ska jag ta det jag förtjänar efter att städat :).

Tingeling ;)



Saknar vi magen ? Jorå lite grann sådär ;) (pluttis mage)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback