Uttråkad!

ÄRLIGHET:

 

Ditt äldsta hångel? 88:a tror jag :)
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? hmm 2 kanske ?
Vad tycker du om kärlek? det suger!
När kramade du någon sist? igår tror jag
Kramade du någon speciell person? nja systerdotter
Har du svårt för att bli kär? haha kanske
När kysste/hånglade du med någon sist? ett bra tag sen sist
Är du singel?- vet inte :s
När fick du senast en komplimang? Får aldrig såna :O

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös- aa
Playat?- oja, i min fjortis period
Gjort något riktigt dumt? japp
Gjort något du verkligen ångrar?- jaa
Varit nykter på nyårsafton? - jaaa
Åkt ambulans? - japp :)
Gjort nåt olagligt? haha jaaa
Blivit polisanmäld? - nä tror jag inte
Slagit ner någon? - aa
Skämts över dina föräldrar? - haha ja nån gång
Skämts över dig själv? - ojaa
Sagt jag älskar dig och menat det?- Jaa
Tar du droger? - nej, är ju gravid
Dricker du? - nej, jag är gravid

 

Vad har du på dig när du sover? trosor o bh, dör av värme annars
Vad hatar du verkligen? - myttare
Varit kär? - jaaa
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - nej, får alltid det jag vill ha ;)
Är du ensam nu? - Nope

SENASTE PERSONEN SOM:
Såg dig gråta? - mamma tror jag
Fick dig att gråta? - Han vet det bra själv.
delade en cigg med? - Röker inte nu
Du gick på bio med? -Hmm Kenneth tror jag:O
dom senaste 48 timmarna har du..
Gråtit? - nej, hållt på att börja
Kramat någon? - ja
Pussat någon? - nee
Köpt någonting? - nä är pank som en kyrkråtta
Sjungit? - Såklart
Saknat någon? - nejdå jag klarar mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback