fyfan vilken dag/natt/dag

Det har varit jobbigt som senaste timmarna som har varit på dygnet. Riktigt fruktansvärda har de varit, men det har löst sig och jag är riktigt glad nu :). Men jag kan väl börja med att skriva, JA mamma jag har Mattias dator, pga att han sa att jag kunde ha kvar den, eftersom han skulle till landet. Men nu ska jag ta allt ifrån början, så både mamma, pappa och ni läsare hänger med. Jag anser att vissa delar kan vara personliga, men jag har orkar inte bry mig mera. Det är mitt liv, min blogg och jag kan skriva ut vad jag vill. Dumma kommentarer tas bort fort som attan, men självklart tar jag emot stöttande kommentarer. Men nu drar vi igång den här historian då :).

Allt började i tisdag, eller egentligen redan i måndags. Men jag fick inte reda på något först igår, jag hade försökt ringa Mattias ett antal gånger utan att få något svar. Så jag ringde till hans pappa och se om han hade hört något ifrån Mattias, men det han inte. Men han berättade att Mattias hade åkt för att träffa någon, jag vet inte vem (nu vet jag). Tillslut svarar Mattias efter ett antal gånger till, jag fråga vart han är och han vägrar att svara. Jag märker då direkt att något är fel och att han har gjort något dumt. Så i timmar satt jag och försökte få honom att berätta, efter många tårar och skrikande, så erkände han att han träffade en annan tjej. Jag frågade vad de hade gjort och även då erkände han att han hade gjort något dumt (legat) med henne. Jag blir vansining och bara skriker, jag blir så arg att jag till och med ringer upp tjejen och bara gall skriker på henne. Men jag hann inte säga så mycket efter att hon klickade mig i örat, så jag ringer upp Mattias igen och fortsätter skrika på honom. Han säger genast att han ska åka därifrån och komma till mig så vi kunde prata (eftersom vi är tillsammans), men han ljög mig rakt upp i ansiktet och gick hem till henne igen. Klockan 19.30 får jag äntligen tag i honom igen efter att hans telefon hade dött, så är han fortfarande kvar och jag hade suttit och väntat på honom i 4 TIMMAR. Så jag blir lätt arg och bara gall skriker igen på honom, så han tar sig faktistk ända hem till mig. Visseligen va han inte hemma hos mig först klockan va ungefär 23.30 eller något sånt. Första tiden gick nog åt helvete, jag va helt vansining och bara slogs i luften i försök att försöka träffa honom (träffade några gånger). Sen så gick vi hem till mig och vi pratade, grät (jag) och skrek (jag), sen somnade vi tillsammans i soffan, vid 01.20 vaknar jag upp och bara känner att vi måste ta varsin soffan, eftersom jag är för tjock för att dela med honom. Sen sover jag rätt bra tills min bror kommer hem, somnar om rätt fort och vaknar igen när mamma kliver upp. Vi får för oss att gå upp och sov i min säng, så systerdotter får hoppa in och ge lite plats. Men efter 10 minuter så går vi till bussen, så han kunde åka hem. Jag gick hem sen igen, men Mattias kom faktiskt tillbaka efter att åkt två stationer på bussen, för han tyckte vi hade mer att prata om. Så han kom tillbaka, så vi pratade lite mera och sen drog vi till min barnmorska, han väntade utanför i solen medans jag och barnen gick in :). Sen efter barnmorskan gick vi till Märsta centrum och drev runt lite där, gick in på ÖoB för att köpa en dricka och lite godis. Efter det så drog vi ner till Märsta station igen, för att jag och barnen skulle möta upp min mamma och Mattias skulle hem. Medans vi väntade så gick vi till en lekpark med barnen, så de fick leka av sig. Mattias va super gullig och putade på, när barnen gungade :). Men det har varit jobbigt de sista timmarna, och jag har tvivalt på hur jag vill ha det och jag har verkligen tänkt att jag ska dra. Men jag har insett att jag verkligen tycker om Mattias, så jag har valt att ge honom en chans till. Jag vet även att han ångrar sig för det han har gjort, men varsågod att kalla mig feg, klen och vad ni nu vill. Men kärleken övervinner nog det mesta :)..

Nu har ni fått veta vad som hänt och även vad vi gjort under dagen :), nu ska jag äta middag och sen bloggar mera :).

Kommentarer
Zandra säger:

Bara för att man tycker olika och prioriterar och tolererar olika så ska man varken se ner eller skriva elaka kommentarer till människor med olika åsikter.



jag önskar dig bara all lycka och jag hoppas verkligen att allting löser sig för dig! så länge du är glad så är jag glad! :)

ta hand om dig!

2011-04-20 | 20:46:11
Bloggadress: http://bloggzandra.blogspot.com
lina säger:

Jobbigt, hoppas ni löser det så du kan vara lycklig å lita på honom.

2011-04-20 | 21:35:26
Bloggadress: http://linahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback