Tisdag!

Jag är ledsen att ni har fått lida med den hemskt dåliga uppdateringen, men det har hänt mycket sen fredags och gårdagen var nog den jobbigaste av alla! Men det struntar vi i nu, allt är som det ska igen och det rullar på som vanligt. Jag tänkte göra en sammanfattning från fre - mån, så vi börjar med det :)

Fredag:

Dagen började bra och allting va som vanligt, skolan rullade på och sen efter skolan, mötte jag upp mamma,syster och bror min, så åkte vi runt lite i Märsta innan vi drog hem. Men väl hemma så, bröt helvetet ur. Blev riktigt sårad och ledsen, pga olika saker. Vill inte riktigt berätta vad det är, men kan säga att Mattias va inblandad. Men iaf så det kvällen va rätt förstörd, jag drog ut en stund och grät samtidigt som jag tänkte för mig själv. Sen så hade jag gråtit så mycket att jag somnade i soffan på kvällen och efter sen vad den dagen slut.

Lördag:

Jag hade bestämt mig för att hälsa på storesyster som bor i Skogås, dock blev det inte så. Men jag hade åkt med min mamma på morgonen, så jag spenderade dagen på hennes jobb och hjälpte henne att städa på kontoret och sånt :). Rätt så mysigt att följa med, även fast man måste kliva upp kl 5 som vanligt. Sen åkte vi hem och käkade lite mat och även denna kväll somnade jag i soffan av all trötthet ifrån fredagen.

Söndag:

Jag gjorde ett nytt försök att åka till min syster, men det blev inget av. Så jag spenderade även söndagen på min mamma jobb, mysigt som vanligt. Allting rullade på och sen var det dags för hemfärd :). Väl hemma så käkade vi middag, jag duschade och sen somnade jag och pappa tillsammans i soffan IGEN :).

Måndag:

Igår så gjorde jag ett försöka att komma till skolan, men det gick inte och sen mådde jag inte så himla bra. Så jag åkte även denna dag in till min mamma igen, hämtade ut mitt leg som va klar hos polisen :). Sen så käkade jag och mamma lunch ute vid vattnet, som en liten picknik, otroligt mysigt!! :). Sen så drev jag runt lite på stan, medans mamma jobbade och stod i. Sen slutade hon och då mötte vi upp storesyster som jobbar på samma jobb, sen så for vi hem till Märsta, och sedan till en butik för att köpa ny diskmaskin. Allt va bra tills jag kom hem och slog på datorn, hittade ännu mera som Mattias va/är inblandad i. Så jag blir ännu mer ledsen och ringer upp och försöker få något vettigt ur honom. Men får ej det, så jag lägger argt på luren och bestämmer mig för att sura. Sedan hör jag inte något ifrån honom på några timmar, istället ringer hans pappa mig och fråga om jag hört något. Får då reda på att han inte är på sitt elevhem som han borde vara, jag drog alltså slutsatsen om att han hade rymt! Jag hade rätt också, så ni förstår vad jag har stått i hela gårdagen på kvällen. Jag blev super orolig och så jag spenderade natten med tvn och telefonen ifall han skulle höra av sig.

Men jag måste ha somnat vid 4 tiden, för vid 5 vaknar jag med ett ryck imorse och smsar hans pappa på engång och får reda på att de har hittat honom ( TACK OCH LOV FÖR DET!). Sen har denna dag rullat på rätt bra, hade lite prat med Mattias imorse när jag träffade honom, eftersom han lovat mig att aldrig göra om det. Så vi pratade ite och nu är allt bra igen :), men ikväll ska jag dock ta det lugnt. Måste vila, har sjukt ont i halsen, som tur är jag ledig imorn :). Men den dagen går åt av att plugga inför provet som jag har på fredag, i biologi. Önska mig lycka till, kan ingenting eller jo det där va en lögn. Har lärt mig rätt så mycket och kommer nog klara det om jag läser  och förbredder mig :).

Men nu ska jag gå och tycka synd om mig själv för min hals och läsa på lite biologi :). Det blir troligtvis inge mer blogging idag, men imorn så :).

Ha en bra kväll, Puss & Kram :)



Jag Längtar Efter Dig!<3


Kommentarer
Zandra säger:

usch, det är så jobbigt när det ska behöva bli en massa trubbel, strul och tjafs.

hoppas att allting blir bra för dig snart!

2011-04-13 | 08:42:24
Bloggadress: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback