tisdag morgon

Godmorgon!
Har inte så mycket att skriva ärligt talat, gick upp förre barnen som vanligt. Kan inte sova när det blir FÖR varmt i mitt rum, det är sjukt jobbigt. Sover med fönstret öppet och utan täcke, men det hjälper fan inte. Det blir fortfarande sjukt varmt i mitt rum, men ska inte klaga på solen :). Det kunde ju ha snöat eller varit storm ute, men jag älskar verkligen det här vädret. Så idag ska jag nog ta chansen att steka i solen med magen, vet att jag inte borde sola. Men lie sol kan nog inte skada så mycket, sen idag ska jag även ta och städa mitt rum snyggt och fint :). Ska försöka få tag i Mattias och se om han ska komma idag, annars kan ju han ta och skita ner sig ärligt talat!.

Men nu hör jag har barnen har vaknat däruppe, så jag ska hämta de för att äta lite frukost :). Bloggar senare idag
Puss &Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback