Tack och lov för påsken!

Just nu är jag super glad över att det är påkslov, jag är fruktansvärt sjuk! Känns mig som en zombie, näsan rinner, hostar som jag vore ha lungcancer, snyter mig sjutton gånger per minut och har fruktansvärt i bihålorna och huvudet. Jag vill bara ploppa ut min lilla kille nu, för jag har ingen lust att vara gravid när jag är sjuk. Det är riktigt jobbigt, man orkar ingenting och jag känner mig helt slut i kroppen. Jag svettas som om jag har sprungit maraton i 9 timmar, det var helt enkelt länge sen jag mådde såhär dåligt.
Natten har dock varit värst, har haft svårt att andas och har svettat trotsa att jag sovit med öppet fönster! Det är helt sjukt att en förkyldning kan ta all ens kraft så hårt, nä nu vill jag kunna trolla! Men eftersom jag inte kan det, så tar jag och åker till mina hästar :). Något jag har längtat efter, mina älskade små pållar som är underbart mysiga!

Men jag bloggar när jag har kommit hem igen, godmorgonen förresten ;)


Tummen ner för förkyldning!

Kommentarer
Amanda säger:

Låter ju lite som det jag hade i lite mer än 2 veckor :o

Krya på dig!<3

2011-04-16 | 11:11:35
Bloggadress: http://rosaaelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback