Skönt!

Godkväll, nu har jag hunnit varva ner och alla har åkt hem. De åkte hem för ett bra tag sen, men jag, mamma och pappa spelade lite yatzy och sen en omgång i bowling på wii spel ;). Jag spöade pappa med en poäng, så jäkla bäst!

Det är rätt skönt att barnen har åkt hem idag, behöver lite ensam tid. Dock kommer Mattias imorn så jag lär ju ha att göra ändå. Jag som trodde på semster från semestern ;), men men det kommer väl sen :). Har egentligen inget vettigt att skriva, tänkte bara hålla er uppdaterade om att jag lever fortfarannde, tack vare min kära son! Han vrider och vänder på sig hela tiden, helt galet!!
Men det kommer bättre uppdatering imorn, för nu ska jag sova ENSAM i min egna säng! :)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback