Skolan!

Det blev att stiga upp tidigt idag och dra vidare till skolan, så just nu sitter jag framför datorn i skolan och gör ingeting! Kollar runt lite på internet och fördriver tiden, alla är på lektion, jag får vänta tills fikat innan några kommer tillbaka :). Men jag blir nog inte kvaar så himla länge, jag är nämligen fruktansvärt sjuk! Så imorn blir nog en dag hemma, så jag kan göra provet på fredag, som jag måste plugga på ikväll.

Men det blir nog bara att fika med Mattias och sen drar jag nog hem om jag inte dra hem till min mammas jobb :), fast vet inte riktigt om jag orkar det. Men det får vi se, vad ska ni göra idag då?

Jag har ingen större ork att vara kvar i skolan för ingenting, fikat börjar inte först om en timme och det är inga här. Rätt så lång tråkigt om jag ska vara ärlig, så det blir nog att dra hem lite tidigare än planerat! :).

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback