rubrik?

Jag lovade att berätta varför jag har valt att födda på Danderyd sjukhus, istället för Karolinska sjukhus. Anledning va för att jag igår va och hälsa på min syster, som ÄNTLIGEN fått sin lilla dotter Chilli =). Men jag frågade lite nyfiket om sjukhuset och om det var trevligt barnmorskor där och hon sa att de va super trevliga och mycket stöttande. Inte för att jag tvivlar på KS barnmorskor, men på danderyds sjukhus vad det mycket fint och det kändes härligt och avslappande att vara där. Min syster fick även ett eget litet hotell rum på sjukhuset, som va riktigt mysigt och så.

Jag tvivlar inte på KS eller bara för att jag vill ha eget "hotell rum", det bara kändes rätt att födda där när jag va där och hälsade på min syster =).
Det va iaf varför jag har valt daneryds sjukhus, måste bara meddela min barnmorska om det.

Men iaf, igår så va jag, min mamma och min pappa och hälsade på min storesyster. Hennes dotter va sjukt söt och så himla liten flicka! =)
Jag blev helt förälskad i henne, men ändå så himla nervös för att jag själv ska få en sån liten plutt. Tänk om jag gör fel eller om det händer något och jag inte vet vad jag ska göra? Såna tankar snurrade verkligen i mitt huvud igår kväll, men det blir nog bra.

Idag är det annars fredag och det är SKÖNT! Äntligen lite ledigt och så, dock måste jag fixa lite läxor och sånt skräp. Men jag slipper kliva upp klockan 5 på dagarna, så jag är nöjd =).

Vad händer ikväll för er då ?

Själv så blir det bara en vanlig hemma kväll med familjen som varje fredag,lördag och söndag. Jag trivs med det, jag kommer nog börja röra mig mer utåt så fort det blir varmare och när jag inte är så trött hela tiden.

Men nu ska jag prata med mamma om vad vi ska äta, så jag bloggar senare ;)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback